ازدواج دانشجویی
با سلام و احترام ، با توجه به آغاز ثبت نام مراسم ازدواج دانشجویی ، شایسته است در مورد دانشجویان ذینفع اقدامات ذیل صورت گیرد.
1- از طرق گوناگون(بارگذاری در سایت ، ارسال پیامک ، تلگرام و ...) به دانشجویان اطلاع رسانی شود از تاریخ 22/6/95 تا 30/7/95 به سامانه ثبت نام بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی به آدرس ezdevaj.nahad.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
2- پس از ثبت نام مدارک ذیل را از دانشجویان دریافت نمایند:
الف ) پرینت فرم ثبت نام ( با امضاء و اثر انگشت دانشجو و تائید کارشناس محترم فرهنگی )
ب) اصل و کپی کارت ملی ( پشت و رو)
ج) اصل و کپی شناسنامه ( تمام صفحات)
د) اصل و کپی صفحات 1 تا 5 عقد نامه
س) اصل و کپی کارت دانشجویی معتبر و یا گواهی اشتغال به تحصیل
توضیح : همکاران محترم امور فرهنگی اصل را با کپی مطابقت داده و آن ها را برابر اصل نموده و سپس کپی ها را دریافت و اصل را به دانشجو عودت دهند و در پایان مراحل ثبت نام طی لیستی با مشخصات کامل به امور فرهنگی و اجتماعی مدیریت استانی تحویل دهند .